V jednom z předchozích příspěvků jsem se zmínil o programování na gymnáziu. Jedna z her, kterou jsem tenkrát naprogramoval byla hra Bloudirint. A tady přicházím s jejím remakem. Tahle nová verze je udělaná v C++ za pomocí OpenGL knihovny glut.h. Tady je vidět rozdíl mezi původní a touto novou verzí:
![]() |
![]() |
I když mi ta hra leží delší dobu na disku, moc jsem se rozmýšlel, jestli ji sem dát nebo ne. Je to totiž můj úplně první pokus o práci s knihovnami OpenGL. A protože jde o první pokus, je na něm vidět nejistota co dělat. Kde a jak kterou GL funkci volat, jak je zařadit do tatového modelu… Datový model taky není z nejlepších, to souvisí s nejistotou při používání GL funkcí. Několikrát jsem se pokusil kód přepsat do lepší formy, ale vždy jsem narazil na OpenGL kód.

